سایت اصلی من
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




  سایت اصلی دهکده ی نامه های عاشقانه که به زودی کامل میشود

 

                                  ورود



نظرات شما عزیزان:

fff
ساعت20:40---24 ارديبهشت 1392
مطلبت خیییییییییییییییییییلی قشنگ بود مصطفی!!!

یکی از شخصیتای یه فیلم به طرف مقابل میگه:تو یه مهندس درجه دویی که چشم گفتنای بقیه بادت کرده،یه مهندس درجه دوی عقده ای!حالا میدونی من کی ام؟منم یه آدم عقده ایم مث تو،فقط فرق من با تو اینه که من سعی میکنم خوب باشم...





بله آقا مصطفی! این حکایت زندگی ماست،ماها هممون یه سری آدمیم با کلی عقده و کمبود ولی سعی که میتونیم بکنیم خوب باشیم،نمیتونیم؟؟

انشاا... تو امتحاناتت موفق باشی دوستمپاسخ:شما هم موفق باشی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: